Blog

Píšeme pro vás aktuální zprávy z oboru, návody a rady. Budeme rádi, pokud se nás budete ptát nebo komentovat či sdílet naše články.

Rádi také napíšeme článek o tom, co vás zajímá.

K čemu je webdesigner?
Webdesigner – nutnost, nebo přežitek?

31
Srp
Webdesigner – nutnost, nebo přežitek?Myslíte si, že nepotřebujete webdesignera a web si uděláte sami? Pojďme se podívat na výhody a nevýhody takového postupu!

K čemu je webdesigner?

Začněte STDC model využívat správně!
Jak správně aplikovat STDC model?

02
Srp
Jak správně aplikovat STDC model?Jak správně využívat See-Think-Do-Care model? Na co si dát pozor a čemu se v ideálním případě úplně vyvarovat? Na to jsme si posvítili v našem článku

Začněte STDC model využívat správně!

Více o STDC modelu.
Businessové využití See-Think-Do-Care modelu. Hloupost nebo užitek?

15
Čer
Businessové využití See-Think-Do-Care modelu. Hloupost nebo užitek?

V BlueSystem jsme se podívali na zoubek známému See-Think-Do-Care modelu. Proč byste ho měli využívat a jak na to?

Více o STDC modelu.

Kolik času uživatelé trávili na sítích?

01
Čer
Jasnější pohled na čas strávený na sociálních sítích: Analýza dat od Ami Digital

Sociální sítě jsou dnes nedílnou součástí našeho života. Facebook, Instagram, TikTok a X (Twitter) patří mezi ty nejpoužívanější. Ami Digital přinesla podrobný průzkum, který ukazuje, jak uživatelé nakládají se svým časem. V letošním roce bylo dotázáno 1010 respondentů na jejich chování na různých sítích. Co na zajímavá data říkáme v Blue System?

Kolik času uživatelé trávili na sítích?

Přejít na článek

14
Lis
Varování před podvodnými zprávami a emaily na Facebooku

V poslední době prudce vzrostl počet podvodných zpráv a emailů, které ohrožují vaši bezpečnost a soukromí. Až několikrát denně přichází do schránky na Messengeru zprávy, které se tváří, jako by ji zasílala Meta, ale jedná se o podvod. Většinou chodí zprávy, že účet bude zablokován, nebo stránka je napadena a bude zrušena. V každé zprávě je samozřejmě i odkaz na „odblokování“. Na ten ale nikdy neklikejte nebo přijdete o citlivé údaje.

Přejít na článek

Více o email marketingu zde
Email marketing aneb co vzít v úvahu při vytváření efektivních emailových kampaní

23
Kvě
Email marketing aneb co vzít v úvahu při vytváření efektivních emailových kampaní

Více o email marketingu zde

Více o častých chybách při tvorbě PPC kampaní
Nejčastější chyby PPC kampaní

15
Bře
Nejčastější chyby PPC kampaní a jak se jim vyvarovat

PPC reklamy jsou velmi silným marketingovým nástrojem. Abyste ale využili jejich plný potenciál, musíte být struční a zaměřit pomocí nich své potenciální zákazníky s laserovou přesností. V opačném případě vám bude PPC kampaň pouze spalovat peníze i čas. Pojďme se podívat na to, jak z PPC reklam vytěžit maximum.

Více o častých chybách při tvorbě PPC kampaní

Více o tom, jak provést kvalitní SEO audit zde
kvalitní SEO audit webu

06
Úno
Jak provést kvalitní SEO audit webu?

Efektivní SEO audit je základním předpokladem pro získání nových návštěvníků z webových vyhledávačů. Prozradí vám, co je potřeba vylepšit, abyste se ve výsledcích vyhledávání zobrazovali co nejvýše. Jenže co by měl takový SEO audit vlastně obsahovat?

Více o tom, jak provést kvalitní SEO audit zde

inspirace pro vánoční kampaň zde
Inspirace pro vánoční kampaně

06
Pro
7 tipů jak vyšvihnout svou vánoční kampaň na novou úroveň a získat nával zákazníků

Naladit svou značku do vánočního duchu je pro naplnění potenciálu, který tento svátek pro všechny obchodníky na celém světě ukrývá, klíčové. Pojďte se podívat na naše tipy na nejlepší sezónní vylepšováky, kterými se můžete při tvoření své vánoční kampaně inspirovat.

inspirace pro vánoční kampaň zde

Více o tom, jak na recyklaci obsahu
Recyklace obsahu - cesta k úspěchu

14
Lis
Jak recyklovat články, aby nikdy nezapadly v zapomnění

Psaní a sdílení zajímavých textů je velmi efektivním nástrojem obsahového marketingu. Každý článek může ale žít jen určitou dobu. Díky recyklaci obsahu však můžete oslovit nové uživatele a ušetřit čas i peníze.

Více o tom, jak na recyklaci obsahu

Více o výhodách a nevýhodách PPC a SEO
výhody a nevýhody PPC a SEO

17
Říj
PPC vs. SEO – kdy se vyplatí investovat do čeho?

SEO i PPC jsou zkratky pro velmi silné marketingové nástroje, které jsou v dnešním světě nepostradatelné pro kohokoliv, kdo chce prorazit na internetu. Oba mají za cíl přilákat nové zákazníky (zejména přes webové vyhledávače), ale každý z nich to dělá trochu jiným způsobem. Jakým? Pojďme se na to podívat!

Více o výhodách a nevýhodách PPC a SEO

Více o tom, jak nejrychleji nalákat nové zákazníky na web
Efektivní způsoby jak nalákat nové zákazníky na web

19
Zář
Nejefektivnější způsoby jak nalákat zákazníky na nový e-shop

Spouštíte e-shop? Máte skvělý business plán, zařízenou logistiku a nyní už jen vyhlížíte na objednávky? Možná bychom vám mohli pomoct toto čekání urychlit. Krok za krokem vám totiž ukážeme, co potřebujete k tomu, abyste na svůj nový, nebo i starý, e-shop nalákali zákazníky co nejdříve.

Více o tom, jak nejrychleji nalákat nové zákazníky na web

Načíst další

Využíváme soubory cookies, můžeme tak webové stránky neustále zlepšovat pro vaši spokojenost. Děkujeme že souhlasíte. Více zde.

Nastavit

SouhlasímUpravit nastaveníOdmítnout

Zavřít okno cookies

Otevřít okno cookies