Blog
Píšeme pro vás aktuální zprávy z oboru, návody a rady. Budeme rádi, pokud se nás budete ptát nebo komentovat či sdílet naše články.
Rádi také napíšeme článek o tom, co vás zajímá.
22
Pro8 způsobů jak dostat web na lepší pozice v Googlu
Ať už máte blog nebo internetový obchod, velká část vašeho úspěchu závisí na tom, jak vysoko ve výsledcích vás zobrazují internetové vyhledávače typu Google nebo Seznam. Vaše umístění přitom ovlivňuje celá řada faktorů. Dobrá zpráva je, že většinu z nich si můžete sami vylepšit. Pojďme se podívat, jak se to dělá.
15
ProJak se tvoří propojení mezi zákazníkem a společností? Inspirujte se globálními značkami
Dobrý marketing je v dnešním světě základem k úspěchu jakékoliv společnosti. Ani ty největší světové značky se svými jedinečnými produkty by dnes nebyly tam, kde jsou, nebýt precizní komunikace se zákazníky. Pojďte se s námi podrobně podívat na to, jak tvoří reklamu takoví obři jako McDonald′s, RedBull nebo Coca-Cola.
08
ProJste připraveni? Od ledna konec cookies.
Pokud na svém webu sledujete návštěvnost, dovolujete uživatelům zakládat si účty nebo třeba vlastníte e-shop, s největší pravděpodobností (aniž byste to třeba věděli) sbíráte soubory cookies. Od nového roku však budou pro tento proces platit nová striktní pravidla. Proto věnujte pozor následujícím řádkům, ať vás nic nepřekvapí. Čeští zákonodárci oficiálně…
13
LisOptimalizace obrázků pro vyhledávání
Díky obrázkům je váš obsah atraktivnější a poutavější, ale jejich používání je důležité i z hlediska SEO a přístupnosti webu. Obrázky Google (Google Images) je vyhledávací služba, která umožňuje uživatelům vyhledávat na internetu obrázky. Byla spuštěna v roce 2001. Významnou součástí optimalizace obrázků je správně vyplněný alternativní text obrázků, který vám může pomoci k lepšímu umístění v této službě.
16
ČerO prodlužování a zkracování meta description
Nic není tak proměnlivého, jako některá doporučení pro optimalizace webových stránek (SEO). Ověřil jsem si to nedávno například v případě tvorby tzv. metapopisků (meta descriptions). Tato činnost obvykle nespadá do oblasti nazývané on-page faktory (to, co se nachází na dané webové stránce a může ovlivnit její umístění ve vyhledávačích). Důležité…
27
KvěFejeton: SEO „V pohybu a potu tváře“
Myslím si, že člověk má už nějak ve své přirozenosti zakódovanou touhu po hledání tajemství života, a totéž, řečeno s určitou nadsázkou, platí i pro hledání na internetu. Ti, kteří se v tomto prostředí chtějí se svými webovými stránkami prosadit a být vidět, chtějí nahlédnout do tajemství záhadných algoritmů…
21
LedVyhledávání, SEO a slovesa
Ryan Jones začíná svůj článek „Why Search - and SEO - Is Important“ („Proč je vyhledávání - a SEO - důležité″) těmito slovy: „V roce 2009 na jedné soukromé večeři pronesl Bill Gates řeč, v níž mimo jiné zazněl tento proslulý výrok: ‚Budoucnost vyhledávání patří slovesům.‘ Gates neměl na mysli slovní…
15
ProJazykové funkce v reklamních textech
O tom, že slovo má zvláštní moc, se dozvídáme již ze starobylých textů („‚Budiž světlo.‘ A bylo světlo.″ Svitky od Mrtvého moře, cca 2. stol. př. n. l., nejstarší dosud nalezený výskyt performativní formule v židokřesťanské kultuře, viz Laurent Binet, Sedmá funkce jazyka, Argo, Praha 2017, s. 236). Slovem nejen…
10
ProO jazyce bez hranic
V předvánočním období se na trhu objevila popularizační kniha O jazyce bez hranic a další zajímavosti ze současného zkoumání češtiny (Nakladatelství Lidové noviny, Praha 2017). Připravil ji autorský kolektiv z Ústavu českého jazyka a teorie konunikace Filozofické fakulty UK: Robert Adam, Ivana Bozděchová, Robert Dittmann, Alena Andrlová Fidlerová, Jan Chromý, Petr…
05
Zář4 tipy pro úspěšné psaní digitálních textů
James Mathewson (1963-2019), uznávaný technický marketér ve společnosti IBM, který se specializoval na oblast vyhledávání, obsahový marketing a na SEO pro velké i malé firmy, publikoval v srpnu 2017 článek „4 tips for successful digital writing“, v němž uvádí několik praktických tipů pro tvorbu úspěšných textů v digitálním prostředí. První…
15
SrpStarověká inspirace pro dnešní copywritery
Může se tvůrce webového obsahu či copywriter (reklamní textař) inspirovat starověkým textem, jímž je Markovo evangelium, a něčemu se z něj přiučit? Markovo evangelium, které je součástí Nového zákona, je nejkratší ze všech čtyř kanonických evangelií (Matouš, Marek, Lukáš, Jan) a zároveň (podle mínění většiny badatelů) nejstarší z nich. Bylo…
Načíst další